Populärt: Drottning SilviaKronprinsessan VictoriaPrins DanielPrinsessan MadeleinePrinsessan Sofia

Madeleines nya reklamkupp

20 feb, 2017, 08:10 
https://image.svenskdam.se/image-5470953?imageId=5470953&width=1320&height=689
Agneta Nisbeth
Prinsessan avslöjade nyheten på Facebook.
Annons
Madeleine-Childhood-Ibl

I dag måndag kommer prinsessan Madeleine och Chris O’Neill att tillsammans med kungaparet ta emot Kanadas generalguvenör som kommer till Sverige för ett fyra dagar långt statsbesök.

Men statsbesöket är inte det enda som står på Madeleines agenda. I helgen avslöjade hon att Childhood nu tar kampanjen “Eyes Wide Open” till Sverige  – och Stureplan.

Kampanjen som tidigare visats på en av världens mest kända reklamplatser – Times Square i New York – ska nu rulla på den största annonsplatsen på Stureplan.

Håll dig uppdaterad med vårt nyhetsbrev och få kungliga nyheter från hela världen!

Få nyhetsbrev med massor av tips på rolig läsning, spännande nyheter inom kungligt och nöje, repotage och mycket mer till din e-post varje vecka. Nyhetsbrevet är helt gratis!

Ja tack. Jag vill ta emot marknadsföring från Aller Media i form av nyhetsbrev och specifika erbjudanden baserade på profilering. För mer information se Aller Medias integritetspolicy.

På Facebook skriver Madeleiene: “Eyes Wide Open är en kampanj som jag skapat tillsammans med Childhood. Syftet är att uppmana oss vuxna att hålla ögonen öppna och anmäla om man misstänker sexuella övergrepp mot barn. Nu går vi ut med detta viktiga budskap på Stureplan i Stockholm”.

Annons

Hon fortsätter: “Vi vuxna kan göra skillnad i kampen för alla barns rätt till en barndom utan sexuella övergrepp. Hjälp oss och säg vad du såg!”.

Eyeswideopen

Foto: Ibl, www.facebook.com/princessmadeleieneofsweden.

 

Annons