Madeleines gulliga avslöjande om Leonore och Adrienne får alla att skratta: ”Det är galet!”
Sedan prinsessan Madeleines hemkomst till Sverige har hon verkligen lagt i en extra växel när det kommer till karriären.
Prinsessan Madeleines hudvårdsmärke
I mars bekräftade hon nämligen att hon efter sommaren skulle lansera sitt alldeles egna hudvårdsmärke MinLen, som riktar sig till hela familjen.
"Jag är glad över att dela att jag lanserar "MinLen" en naturlig hudvårdslinje, utvecklad i samarbete med Weleda, en global ledare inom certifierad naturlig hudvård”, skrev prinsessan i inlägget som avslöjade nyheten.
Och även om den nya satsningen togs emot av både ris och ros, där många kritiserade Madeleine för att använda sig av sin kungliga titel i kommersiella syften, har hennes arbete fortsatt.
Mest sett
Madeleine på lansering med Chris O’Neill
Och någon som verkligen stöttat Madeleine sedan första tanken om ett hudvårdsmärke slog henne är ingen mindre än maken Chris O’Neill. Det blev särskilt tydligt under lanseringen i tyska Düsseldorf, dit han hade åkt med för att finnas vid sin frus sida.
– Superstolt! Jag är här för att supporta henne. Vi är en familj, vi finns där för varandra, sa en glad Chris när Svensk Damtidning fick en pratstund med honom.
I helgen var Madeleine och Chris ännu en gång på resande fot tillsammans. Destinationen var München, där prinsessparet medverkade på ett evenemang för influencers, som fick möjlighet att känna och klämma på MinLens produkter.
Och det är tydligt att arbetet bakom hudvårdsserien varit högst personligt för Madeleine, som tagit hjälp av tre experter för att klura på namnen till produkterna – barnen prinsessan Leonore, prins Nicolas och prinsessan Adrienne.
– Vi hade så kul tillsammans när vi gjorde det, sa Madeleine till Svensk Damtidning under besöket i Düsseldorf.
Madeleines avslöjande om barnen
Även under besöket i München blev Madeleine personlig när hon talade inför den samlade publiken på eventet.
– Jag försöker säga, håll det enkelt. Vi borde inte överdriva det. Med några tjejer som jag pratar med, de har en hudvårdsrutin med 10 olika steg. Jag menar, det är galet!, sa Madeleine när hon pratade om idén bakom MinLen.
– Jag lägger faktiskt den här i duschen till mina barn för det gör det också till ett steg mindre, speciellt för min son. Han vill inte stå kvar vid handfatet och tvätta ansiktet. Så för honom är det bara lätt. Ha den i duschen, han tvättar sig, han tvättar ansiktet och sedan är det klart. Så vår son, han gillar verkligen det här.
Även döttrarna kom på tal – och när Madeleine avslöjar sina två flickors växande intresse för hudvård ekade varma skratt genom lokalen.
– Tjejerna, såklart, de vill stå där och ha det lilla bandet i håret och göra allt det där. De älskar läppbalsam och ansiktskrämen. Det är deras favorit, skrattar Madeleine glatt.