Prinsessan Madeleine, 42, strålar – när hon bekräftar nyheten inför pressuppbådet!

TT
Nu är hemligheten ute!

Prinsessan Madeleine överraskade alla när hon tidigare i år lanserade sitt alldeles egna hudvårdsmärke – MinLen.

Här stöttas Madeleine av Chris O'Neill

Brand logo
Här stöttas Madeleine av Chris O'Neill

Med sig på lanseringen i Düsseldorf i Tyskland hade hon maken Chris O'Neill som stolt visade sitt stöd för hustrun.

Nu kan Svensk Damtidning avslöja att Madeleine presenterat ännu en glad nyhet!

Prinsessan Madeleine bekräftar glada nyheten!

Under torsdagen delade författaren och influencern Michaela Forni med sig av glada bilder och klipp på sin Instagram-story.

Hon är en av flera som blivit inbjuden till en exklusiv presslunch för prinsessan Madeleines hudvårdsmärke i Stockholm idag!

Prinsessan Madeleines avslöjande om nya livet i Sverige

Brand logo
Prinsessan Madeleines avslöjande om nya livet i Sverige

Madeleine syns stråla av lycka när hon får prata om det hon så länge arbetat på! Nu har hon delat med sig av den glada nyheten för ytterligare en publik.

– Väldigt nyfiken på MinLen's produkter som går att använda på hela familjen, stora som små, skriver Michaela Forni på sin Instagram-story.

Under torsdagen presenterade prinsessan Madeleine sitt hudvårdsmärke för ytterligare en publik, denna gång i Stockholm. Foto:Instagram/Michaela Forni
Prinsessan Madeleines hudvårdsmärke MinLen är ett samarbete med märket Weleda. Foto:Instagram/Michaela Forni

Prinsessan Madeleine har tidigare berättat hur idén bakom produkterna kom till och hon har en av sina döttrar att tacka för det!

Chris lycka över Madeleines nyhet: "Supersolt!"

När Madeleine lanserade hudvårdsmärket i Tyskland tidigare i år var Svensk Damtidning på plats och fick en pratstund med maken Chris som uttryckte hur stolt han var.

Så mycket betalar Madeleine & Chris i hyra

Brand logo
Så mycket betalar Madeleine & Chris i hyra

– Superstolt! Jag är här för att supporta henne. Vi är en familj, vi finns där för varandra, sa Chris då.

Prinsessan Madeleine berättade att hon arbetat med att ta fram produkterna i två år och att idén föddes när familjen bodde i Florida.

Närmare bestämt på en shoppingrunda tillsammans med äldsta dottern prinsessan Leonore.

– Barn och tweens och tonåringar ser så mycket tutorials på TikTok som de vill följa. Men de använder alldeles för starka krämer och jag ville hitta bättre alternativ.

Foto: TT, Instagram/Michaela Forni

Vi baserar våra artiklar på verifierade källor, officiella uttalanden samt egna intervjuer. Svensk Dam följer de pressetiska reglerna. Krönikor och analyser uttrycker skribentens egna åsikter. Läs mer här.